مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 13:262020-03-16اقتصادي

آخرین وضعیت مرزهای کشور/ مرز پرویز خان بازگشایی شد 


سخنگوی گمرک ایران، آخرین وضعیت مرزهای مسافری و تجاری را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک آخرین وضعیت مرزها را تشریح کرد.

وضعیت مرزهای دریایی جنوب سید روح اله لطیفی در تشریح آخرین وضعیت مرزهای اقتصادی کشور گفت: وضعیت گمرکات دریایی درجنوب کشور شامل چابهار، کنارک، جاسک، بوشهر، دیر، شهید رجایی، شهید باهنر، امام (ره) و … عادی است و کالای تجاری با شناورهای متوسط و بزرگ به مقاصد متوسط و دور دست در حال انجام است و بنادری از قبیل دیلم، خرمشهر، آبادان فعالیتشان متوقف شده است و این درحالی است که بیش از 70 درصد عملیات گمرکی وحجم تجارت خارجی کشور ازمبادی اصلی تجاری دریایی کشور یعنی بندرامام، شهید رجایی، شهید باهنر و چابهار صورت می گیرد که همه این بنادر در حال فعالیت هستند.

البته مرزهای کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس از جمله کشورهای امارات متحده عربی، و کویت کاملاً مسدود است و کشور قطر نیز کالاهای صادراتی ایران را از طریق شناورهای یخچالدار پذیرش می کند.

مرزهای کشور عراق به جز اقلیم کردستان بسته است دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک افزود: مرزهای زمینی تجاری با اقلیم کردستان به جز مرز پرویزخان که صبح فردا مجدداً بازگشایی می شود کاملاً فعال بوده و باز هستند ولی در حال حاضر مرزهای زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مرزهای کشور/ مرز پرویز خان بازگشایی شد 

آخرین وضعیت مرزهای کشور/ مرز پرویز خان بازگشایی شد